Любопитно
Нова нетрадиционна кампания срещу рака на гърдата подлуди „Фейсбук”health.bg 2010-10-07
![]() Потребителите на мрежата трябва да поставят в статуса на профила си фразата „I like it on...” (Харесва ми на...) с различен край – „floor”(пода) или „kitchen counter”(кухненския шкаф) и т.н. След като провокативните изречения започнали да повдигат общественото недоволство, станало ясно, че не става дума за сексуален подтекст, а за мястото, на което жената обича да си оставя дамската чанта като се прибере вкъщи. Инициативата наподобява кампанията, в която жените споделяха в профилите си какъв цвят е сутиенът им. Има любителски характер и не е обвързана с официални организации. бутони за социални мрежи |
Скъпи приятели, Известно е, че първите 7 г. са най-важни в развитието. Точно в 14:29:32 на 14.04. 2007 г. стартирa Health.bg. Ние бяхме сред първите, които осъзнаха силата на специализираната здравна информация в интернет. Светът се развива и през 2014 г. вече Ви предлагаме ново предизвикателство – единствената социална мрежа за лекари, стоматолози, фармацевти и пациенти. Бъдете с нас и на адрес: www.credoweb.bg Последни статии |